Binance finansuje afrykańskie mistrzostwa AFCON

Dzięki nawiązaniu nowej współpracy Binance stało się ekskluzywną platformą blockchain, która jako jedyna finansuje amerykański futbol.

Veron Mosengo-Omba – Sekretarz Generalny CAF – wyraził radość, że może powitać Binance jako oficjalnego sponsora tegorocznego turnieju AFCON. Dzięki tej umowie Binance będzie mogła dalej „łączyć się ze swoimi użytkownikami i społecznością afrykańską poprzez piłkę nożną”.

Co więcej, CAF jest gotowy do przyjęcia technologii opartej na blockchain. Zdaniem organizacji może mieć ona niebagatelny wpływ na przyszłość rozwoju afrykańskiego futbolu. Mosengo-Omba uważa wręcz, że współpraca może przenieść futbol Czarnego Lądu na zupełnie nowy poziom.

Ponadto przedsiębiorstwo zostanie również oficjalnym partnerem Assist of the Day, który będzie promowany w kanałach mediów społecznościowych CAF i afrykańskich miastach.

Puchar rozpoczął się w ostatnią niedzielę na stadionie Olembe w Jaunde. Transmitować turniej ma około 160 krajów, a organizatorzy spodziewają się setek milionów aktywnych widzów.

Blockchain w Afryce

Yi He, współzałożyciel i dyrektor ds. marketingu Binance, widzi w afrykańskim rynku szansę na rozwój Jak twierdzi, w przyszłości może on stać się centrum całej branży blockchain. Wynika to z faktu dynamicznego rozwoju tej technologii i sporej populacji Afryki (ponad 1,2 miliarda mieszkańców).

Giełda będzie dokładać wszelkich starań, by promować popularność kryptowalut. Dzięki temu – ich zdaniem – więcej osób będzie mogło zrozumieć zarówno cyfrowy rynek, jak i działalność Binance.

Puchar Narodów Afryki rozpoczyna sportowy kalendarz roku dla tego kontynentu. Emmanuel Babalola, dyrektor Binance na Afrykę, uznał piłkę nożną za najpopularniejszy sport w tej części świata.

Jak twierdzi, to właśnie ona tworzy cały kontynent. Z tego względu giełda jest dumna z bycia oficjalnym sponsorem turnieju AFCON. Babalola uważa, że wpasowuje się to w misję firmy – wprowadzenie kryptowalut do głównego nurtu nie tylko w Afryce, ale i na całym świecie.

W zeszłym tygodniu Konfederacja Futbolu Afrykańskiego (CAF) ogłosiła również partnerstwo z serwisem społecznościowym TikTok.

5/5 - (1 vote)

Leave a comment